Pokud potřebujete k úředním záležitostem služby systému Czech POINT, neplánujte si jejich vyřízení na nadcházející víkend. I když odstávka nezasahuje do běžné prozovní doby úřadů v našem okolí, může se dotknout i těch, kdo jsou zvyklí vyřizovat své záležitosti přes internet z pohodlí domova.
Ministerstvo vnitra upozorňuje na mimořádnou odstávku informačního systému Czech POINT, která je naplánována na víkend od pátku 11. února od 17 hodin do neděle 13. února do 12 hodin.
Po tuto dobu nebude možné si pořídit žádný výpis ani využít žádnou jinou službu (například výpis z rejstříku trestů, výpis bodového hodnocení řidiče, zřízení nových datových schránek či zneplatnění přístupových údajů a vydání nových).
Odstávka se dotkne nejen fyzických kontaktních míst Czech POINT (úřady, pobočky České pošty, notáři apod.), ale také Portálu veřejné správy, respektive Portálu občana, jelikož po tuto dobu zde nebude možné pořídit žádný výpis ani využít žádnou jinou službu CzechPOINT@home (například výpis z rejstříku trestů, výpis bodového hodnocení řidiče). Stejně tak nebude v provozu ani úřednický CzechPOINT@office a nebude možné využít služby JIP/KAAS k přihlášení do řady agendových informačních systémů.
Odstávka informačního systému je nezbytná zejména z důvodu migrace systému na nové technické vybavení.
Ministerstvo doporučuje veřejnosti, aby si v případě potřeby výpis obstarali mimo uvedenou dobu.